|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Owww god niet weer. Naja misschien dat ik weer met Firbreath records mee kom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Pff blekkie. Maar oke, staan leuke naampjes bij! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Nu de muziek achter de leuke naampjes nog. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vind collision wel een vette band |
|
mwa, als ze een accordeonist hadden, waren het allemaal potentiele carnavalshits... |
|
count me in!!!! dat was wel een feestje de vorige keer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
we nemen ook onze grind kabouter mee |
|
quote:timmy? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
GOAF! Vorig jaar was heel gaaf ende zellig enzo respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: yep, surf eens naar de site van swing of the axe... en je ziet tha man |
|
gomorrha???????? de Duitse band??? die heerts kei hard.. verder.. leuke line-up.. alleen jammer van ALWEER dezelfde bands.. kom op zeg.. voor de 4e keer Bile ofzo??? leuk hoor, maar al te vaak gezien... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Niks voor mij, kan geen middag en avond lang grindcore aanhoren zonder door te draaien en de geluidsman de nek om te draaien (ofzoiets) |
|
quote: zeker die duitsers, ik wist niet eens dat ze nog bestonden. ooit mee gespeeld hier in horst op de punx picknick met insult, tumult enz. |
|
quote: tsja ik dacht ook al dat ze kapot waren.. heersende band zeg.. heb die met die oosterse afhaal chinees letters er op... die is echt vet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
heyuh, mischien wel leuk, stoma, room 13, chain en taste of insanity inde gloppe om 16.00 voor 5 eurie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: die lp? volgens mij hebben ze ook niet veel meer uit als een lp en wat splits |
|
Tis dat iki toch daar in de buurt ben.... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik denk dat ik deze keer maar thuis blijf. |
|
Vroeg me idd al een tijd af of Gommorah nou nog bestond. Behalve de al eerder genoemde CD en de split met Tumult heb ik al jaren niks meer van ze vernomen. |
|
volgens mij hebben ze ook niks meer uitgebracht sinds die tijd? |
|
sjek eens de primitiverecords site daar staat een nieuwe cd van die Zjurmans op!! Enne.......Bile en Suppository hebben er idd al eens gestaan ja. Bile de eerste keer en Suppository vorig jaar idd. Twordt steeds moeilijker met al die grindfests in NL en de steeds kleinere geldpot voor dit soort feestjes. Gewoon niet nuilen en komen! |
|
ik heb bile nog maar 1x gezien, dus wil zen og wel eens zien |
|
CUNT GRINDER???? vette shit !!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |